Some sharing....=)

Bismillah...=)


Kalu aku x salah bace, aku rse korg bagi kengkwn utk post pape yg ktorg rse brmanfaat..So, aku rse cm nk share cket r ap isu yg wt aku berfikir kebelakangan nih...


So, kengkawn...kter sume kn dh menginjak umur "adult"...Bukan adolescence dh ek, kter dh dewasa...huhuhu..scary...=_='


Aku x tau korg tapi aku r terfikir....Ape identiti aku senanye???Aku nk jd orang cm mne??? Setakat nih, aku tau aku grade nnt jd doktor...then, hidup cm org len, kawen+beranak+keluarge makin besar dan besar dan tua, mati...Tapi, korg terpikir x nk jd org mcm mane??? So, dlm aku berfikir tuh, aku tau r aku ni org jenis cane...tp isu yg timbul pastu adlah ape plak org nk pk if aku jd org cm .... (yg aku pikir tuh r)






Bler runsing2 cm nih, aku doa senyap2 kt Allah, pastu aku g blog walking...Alhamdulillah, Allah jawb ngn satu blog nih...Akak tu share one of the wisdom of Mendiang Steve Jobs...cbe tgok kt bwh nih...




[cool x pak cik Steve Jobs nih???]

Best x wisdom nih??? Aku rse best gler sbb die bg aku courage to be my own self. It makes me strong and more willing to accept myself for who I am. Msti r kekadg aku rse x suke ngn diri sndri....kekdg tu benci pown ad...tp, kate2 nih wt aku berfikir dan redha ngn diri sndri...yg hodoh2 dlm diri tuh, sntiase bley dibaiki...We just have to have courage and believe in ourselves... Of course+jgn lupe, Allah yg bagi aku hidayah melalui kate2 nih...kalu Allah  nk bagi,aku bce beribu kali pown aku x dpt solution nih..=)

Thank You Allah...MasyaAllah, Allahuakbar...harap memberi pengajaran...sesape yg x dpt pape, x pe...mgkin next time bace dpt sumthing/bebler terigt ker..InsyaAllah, tu je kowt nk share...kalu ade lgi pasni, aku post lagi...Bye, Salam....Jazakillah...

5 comments:

Anonymous said...

haaa aku cadangkan letak nama penulis di akhir kata so dapat tahu siapa yg menulis blog ini. thank you :)

Anonymous said...

menarik2..alhamdulillah..
Allah tu sweet sangat. Dia menemukan solusi di saat fikiran tgh bercelaru..

The Chronicles of 0408 said...

tak pun bahagikan blog ni kepada admin and author

abd Qayyum said...

letak nama author jer.....xyah ada admin...

The Chronicles of 0408 said...

sape tulis cm x penting kowt kn???tp jgn risau...lepas saye tulis saye akan dgn x malunyer share kt 0408 group fb...InsyaAllah

Post a Comment